Härligt

Hej! Onsdag idag och det var maskerad i skolan. Fast det var inte lika många utklädda som förra året. Men vi hade prov idag. En av anledningarna till att jag inte bloggade igår var att jag måste öva på det. Annars hade jag bara ingen ork eller lust igår. Man måste få ta en paus ibland.
Men jag tror att provet gick bra. Men just nu känns allt så himla bra. För vi är lediga resten av veckan!
Men nu när jag kom hem drog jag ner till källarn och drog fram kuddarna till utemöblerna och sen har jag suttit och solat! :)
Hurr mysigt som helst. Fast jag blev såklart bara röd....Men jag brukar bli brun efter några dagar. Men mina fräknar kom fram iallafall :)
Dagen var faktiskt riktigt bra. Första timmen hade vi geografiprov. Andra timmen hade vi matte. Vi räknade. Sen hade vi finska och då såg vi på ice age 3. Den är så himla bra! Och sen hade vi svenska och då skrev vi först förhör och sen läste kristina  för oss. Sen då var det fysik och då skrev vi lite och prtade om någonting. Sen sista timmen var vi i auditoriet och då delade dom ut vem som var bäst klädd osv och så spelade the teatchers, allså mark, pensar och ulf.
Sen åkte vi hem!
Idag ska jag nog till Milla tror jag. Förlåt om jag har tråkiga inlägg. Men ni behöver inte läsa om ni inte vill.


Kommentarer
Postat av: ellen

jag tror att det e typ 15 stycken

ice age 3 <3

2010-05-12 @ 21:25:17
Postat av: ellen

vilken tid ska vi komma till dig då imorgon ?

2010-05-13 @ 15:54:38
Postat av: Henrietta

MEN DU KAN INTE RÄKNA!

och jag hör av mig imorgon om tiden.

2010-05-13 @ 22:14:07
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback