Godnatt!

Nu tänker jag gå och lägga mig. För jag är lite trött. Har tagit ner massa ny musik. Så har jag duschat. Haft hårinpackning och ansiktsmask, så nu mår  jag lite bättre :)
Jag torkade faktiskt håret med hårtork nu klockan 12 på natten. Alla vaknade helt klart och det var mitt fel..
Men jag ville torka med hårtork för att jag köpte värmespray idag och då ville jag testa det som stod på baksidan av flaskan. Det blev jättemjukt och fint :)
Jag brukar alltså inte torka håret med hårtotrk utan det brukar få lufttorka. Det är bättre för håret, men det blir ju så himla fint med hårtork!
Jag älskar hur alla tresemmes produkter luktar! Alla luktar ungefär likadant. Ungefär som hos frissan luktar det!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback