Godmorgon!

Fredag idag och vi är ju fortfarande ledig. Men typiskt är det att man inte kan sova längre fast man är ledig.. Nej då ska man ändå vakna 8! Jobbigt.
Men som sagt så ikväll kommer folket hit. Ska bli trevligt :)
Jag ska egentligen till pappa idag. Men när man kan ha huset för sig själv stannar man ju självklart hemma. Fast jag får nog köra till pappa inatt istället när dom andra har åkt.
Ja, och sen ska jag vara hos pappa till på onsdag nästa vecka, eftersom mamma ska till jakobstad.
Got it?


Min utsikt just nu. Inte särskilt kul väder är det heller..

Kommentarer
Postat av: ellen

du förklarar jätte bra, jag förstår allt hela tiden :D

2010-05-14 @ 09:03:37
Postat av: Milla

Men det är ju varmt i luften i alla fall! :)

2010-05-14 @ 10:47:51
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback