Fy fan vilken dag

Hej alla! Dagen har väl rent ut sagt varit ganska piss. Har mått illa och allt skit och inte varit på särskilt bra humör  osv. Men en bra sak! ALLA PROV ÄR ÖVER!! Fatta vad skönt :D
För vi skrev fysik provet idag ju. Jag hade övat jättedåligt. Men det gick helt okej!
Nu kom jag hem från staden där jag var med Ellen, Kristoffer och Milla. Vi åt glass och köpte godis och sånt. Och jag köpte nytt balsam och värmeskyddande spray. När jag skulle betala gick tanten efter en till hårspray som jag fick på köpet. Då vart jag väl lite glad nog.

Men hela världen har något emot mig iallafall. Igår sa jag till mamma att jag skulle baka idag. Mamma bara ok. Så jag skrev en inköpslista och gav till henne för hon skulle handla det idag.
Nu när jag kom hem sa jag: mamma, att Milla kommer hit och bakar med mig. Hon ba: Vah? Men jag tog dig inte på allvar, så jag köpte ingenting!!!
Nu vill jag bara gråta. :'(

En sak till. Ni är alla jättefina och vackra!Kom ihåg det! På ert eget unika sätt! Jag vill inte höra något annat, för det är sanning!

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha din mamma tar dej inte på allvar!! :D

2010-05-21 @ 17:58:37
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: ellen

henni, jag tar dig på allvar, ibland :D du e bäst <3

2010-05-21 @ 20:58:41
Postat av: ellen

men henni, jag var väl bra :( ?!

2010-05-21 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback