Diskat i 4 timmar

Hej hörni. Nu är jag hemma. Jag har varit på min gudmors kalas och jobbat. Jag kom dit halv 4 och började klockan 4 och höll på till 8. Jag hade aldrig trott att det skulle vara så mycket disk!
Men det var massa människor där. Men det var värt det. Jag fick 50 euro när jag var klar :)
Jag hade faktiskt inte förväntat mig så mycket betalt.
Men annars då har dagen varit bra. Eller nej finskan vart en besvikelse.. Ingen film! Gun had eju sagt att vi skulle börja se på film.. Men näej näej vi skulle börja med något nytt som vi ska lära oss först i lusse. Fy fan vad hatiskt!
Och så måste vi berätta vad vår högsta dröm var........
Men vi var till ams imorse också. Var väl helt okej. Men vad nervigt det kommer bli den 16 juni då vi får veta vilken skola vi kommit in på!
Annars är veckan ju kort eftersom vi är lediga torsdag fredag. Meskerad är det på onsdag. Ja jag kommer troligtvis att klä ut mig. Men vi har prov samma dag. Jag spyr verkligen på det provet. Geografiprov.... Jag måste börja läsa nu tror jag för det är core imorgon.
Men nu har jag inte mycket mera att skriva. Jag är dödstrött!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Totte

Vad ska du klä ut dig till?

2010-05-11 @ 06:00:20
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback