Torsdag

Hej alla fina människor!
Har varit till stan med Milla, och kom just hem. Jag köpte present till Linnea, som fyller år i morgon!
Men idag skrev jag finska prov. Jag vet inte hur det gick. Men ingen tia iallafall, tror jag...
Har väl egentligen inte så mycket att säga men... Vi fick potatis till lunch idag.

och ellen och elin nådde 100 liter mjölk idag. Jo nu vet jag!

Dagens händelse: Idag på matten så hade vi Kent! Och Ellen brukar till varje mattetimme rita "dagens teckning" till Diana. Och idag ritade hon också en teckning. Vi höll på att diskutera hur många kuddar vi sover med. Alla sover tydligen med 1 eler 2 kuddar. Men jag sover med 5! Så Ellen ritade en prinsessa och skrev: Prinsessa som sover med 5 kuddar. Och sen ritade hon en "vanlig människa" och skrev: Vanlig människa som sover med en kudde. Och sen började Milla snacka om sin pappas flint. Så då ritade Ellen en hårtuss och  skrev: Love your hear before it leaves! hahahah xD
Och sen så lämnade hon ju in den teckningen med läxan. 

så sen i slutet på timmen så sa Kent: Jag har 2saker att säga. För det första vad är det här!?  
Och så höll han upp Ellens teckning. Alla vänder sig om och kollar på Ellen! Ellen: EEE INGET HIHII!
och så skäms hon ihjäl!

hahahhahahahah den va ba den bästa ida! xD

Så på Virtas timme så skulle han visa hur en muslim ber, så han läggde upp sig på en bänk och satt och bad ett tag och alla ba: scccccchhprr... hihi...
 
men hejdå!

Kommentarer
Postat av: ellen

herregud, vad det har varit roligt idag :D :D :D :D :D :D!!!

2010-03-11 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback