Tisdag morgon

Godmorgon alla fina! Idag har vi ganska slapp dag. Fast vi kanske har bioliogi förhör. Så ska vi skida på gy. Tråkigt tycker jag. Men aa, drömde inatt igen... Om att vi flyttade, men det hände  massa läskiga saker i huset. Sen var det en robot med också, som man lyste med en blå lampa framför den så började den gå.
Idag blir väl en rätt tråkig dag. Men imorron ska vi till folkis. Kul kul för vi missar timmar.

Jo juste att idag har vi bott i det här huset i exakt 3 år. Vi flyttade in den 23 mars 2007.

 
Igår fick jag äntligen fram vad klockan kostade. 99 euro. Om någon bryr sig.

Kommentarer
Postat av: ellen

hörrö du henrtietta om dom där drömarna... det e inte bra... hahah :D

2010-03-23 @ 17:13:18
Postat av: Henrietta

vad menar du? hahahah :D

2010-03-23 @ 20:31:58
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: ellen

du vet nog :b jag har ju redan snackat med dig :D hahha

2010-03-24 @ 11:25:41
Postat av: Henrietta

Ja min egen psykolog :D hih

2010-03-24 @ 20:21:14
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback