Tisdag

Tjena! Nu ska jag berätta om dagen.. Ja först i bussen så när vi åkte förbi en korsning så stod det 2 ambulanser där. Och en bil som var lite bucklig där framme. Och den hade fortarande blinkersen på. Och så stod dens ägare där antar jag att det var. Och senn på en bår så låg det en gubbe! Och jag tror att bilen hade kört på han.
Usch det var hemskt.

Ja och sen hade vi inte biologi förhör. BRA!
Ja men jag skulle lägga opp en bild på nån fena som Totte gjorde, men jag glömde den i skolan.
Och sen så var vi och simma och rädda oss upp i en flotte och så satt dom på regn och vågor och grejer! Det var nog ganska kul.
Sen fick vi diplom :)
Ja och när vi skulle äta lunch så måsta vi äta på papperstallrikar och dricka ur plastmuggar -.- Fattigt!

Men idag kom ett kort från Gran Canaria! Hihi :D

Det var ifrån Schtekarn Totte. Och i havet simmar det gulliga hajar på Gran Canaria :D

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ellen

fattigt fattigt...

JAG FICK OXÅ MITT KORT :D !!!

2010-03-09 @ 17:53:51
Postat av: Totte

Vist vare fin? ;)

2010-03-09 @ 18:36:21
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: Henni

Jättefint vare ;)

2010-03-09 @ 19:35:12
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback