Time for a change?

Vet ni? Jag har funderat på en sak, som jag aldrig trodde att jag skulle fundera på :)
Ska jag färga mitt hår mörkare?
Vill höra vad ni tycker. Fast det är ju bara något jag funderar på. Jag vill ju ha ljust blont hår. Men det är så jobbigt när det växer ut, för då måste jag färga det hela tiden. Och mitt hår blev nästan förstört när jag plågblonderade det förra sommaren.
Om jag låter det vara blont så kommer jag blondera det igen till sommaren.
Det plågas med andra ord!

Kommentera vad ni tycker. Ska det vara blont eller ska jag byta till en mörkare färg och låta det växa ifred?


Jag för lite mer än ett år sen.


I somras.


Nuvarande färgen. Som jag gillar mest.

Kommentarer
Postat av: Totte

Jag tycker att du passar i blont ;)

2010-03-14 @ 14:48:15
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: neeea

Du ska ha blont tkr jag :D <33

2010-03-14 @ 15:18:01
Postat av: ellen

jag tkr att du ska ha blont, men om det sliter mycket på ditt hår, så kan du färga det mörkt till hösten :b

2010-03-14 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback