Söndag

Idag vaknade jag kl. 8.. Sen kollade jag på step up. Sen kom jag på att jag måste ställa om mina klockor! Så jag gjorde det. Sen var jag på kalas till pappa som fyller år idag. Jag åt lite tårta fast det är fatcamp men jag tränar bort det på coren senare idag :)
Men inte har jag väl så mycket mer att säga än att det inte är kul att det är skola imorgon.. Och jag måste öva på engelska prov som vi har på tisdag..
Jaa men hoppas er dag har varit bra även om vi förlorade en timme.
Nu ska jag väl gå och byta om till coren. Vi hörs senare!

Bilden är tagen hos min moster. För jag längtar till sommaren!


Kommentarer
Postat av: ellen

söt kisse :D

2010-03-28 @ 19:07:26
Postat av: Totte

Vilken fet katt

2010-03-28 @ 20:43:41
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback