Snart iväg igen

Var ju på Zumba förut idag. Det var väl ganska kul, men det var alldeles för mycket folk. 484 människor i en liten gympasal. Hela tiden var någon i vägen. Den där dansen var inte ens jobbig. Det ända som vart jobbigt var bara att det blev så himla varmt i det där rummet, för det var så packat med people.
Jag vill nog fortfarande börja på Shake It på Träningsverket, men när jag inte får någon med mig så...
För det var mycket roligare och mycket jobbigare.

Men nu ska vi iallafall snart iväg på core också. Blev mycket idag.
Nu ska jag avsluta med en bild på Milla från i somras. Bara för att jag längtar till sommaren så mycket!


Kommentarer
Postat av: ellen

JAG VILL HA SOMMAR NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU!!!!!

2010-03-07 @ 15:50:58
Postat av: Martina

shake it var ju roligt :D

2010-03-08 @ 20:25:16
URL: http://nordiinaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback