Prao dag 5

Sista praodagen då. Det började väl med samma som alltid. Jag var med på minnesstimulans på avdelning 2. Sen var det mat och det var rökt lax! mums!
Sen var det väl fika. Sen gick vi igenom massa papper. Så var det sittdans. Och jag fick skriva rapporterna på datorn idag igen :)
Sen gick jag och hämtade fika från köket och så dukade jag medan dom skrev min denhär prao pappret. Sen fick jag pappret och så kunde jag gå och byta om så jag skulle hinna till bussen och så fick jag varsin kram av dom i personalen :) De sa att jag hade varit jätteduktig!
Sen gick jag till bussen och väntade på milla. Sen kom hon och visade massa papper med hus på.
Så åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback