Prao dag 4

I morse var det som vanligt. Sen kom jag dit, bytte om, satte mig och väntade och sen när alla kom så hade vi sittgymnastik. Och då måste vi hämta alla i rullstol och jag fick åka hiss med två rullstolar ensam så det var lite svårt att få ut dom. Man är ju så rädd att krocka dom där gamlingarna. Men allt gick bra. Sen var det mat och då åt jag väl. Sjömansbiff.
Sen efter maten så skulle fysioterapeuten ha något info möte hos oss så jag satt med och lyssnade. Det var intressant. Hon pratade om balans och koordination.
Sen fick jag skriva rapport om alla gamlingar som var där idag. Så då lärde jag mig det.
Sen började jag planera morgondagen tillsammans med en annan men sen var klockan så mycket så jag gick till bussen och väntade där med Milla och Totte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback