Prao dag 3

I morse stod milla och jag somvanligt och pratade för att fördriva tiden. Sen gick jag och bytte om. Sen väntade jag. Så när dom andra kom så kom det en till, hon har varit bortrest till usa så hon berättade en massa. Sen gick jag med en som heter monica till avdelningarna och sen skulle vi plantera blommor och måla krukor med de gamlingar som skulle komma till dagverksamheten. Jag fick måla en kruka.
Sen var det mat. Hönssoppa var det. Det var inte så många rullstolar idag som skulle till maten så jag behövde inte skuffa någon sådan.
Efter maten kl 12 så gjorde vi ingenting till klockan 2 då jag följde jag med en tant och en personal på  en kort promenad. Sen fick jag sluta halv 3 idag igen.


Min kruka..
:)

Kommentarer
Postat av: Milla

Amen den var ju fin :)

2010-03-17 @ 19:43:13
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: ellen

DRÖMMEN!!!

2010-03-17 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback