Prao dag 2

I morse åkte jag buss med Milla först. Sen klev vi av och pratade så att vi inet skulle komma för tidigt. Sen gick jag in och bytte om. Så gick jag till dagverksamheten. Sen kom hon som jobbar där och vi började med att ta en runda på avdelning 1. Det var någon byggjobbare där så vi följde med han ner i källaren och kollade på något frisör rum som han höll på i. Sen gick vi och hälsade på en farbbror. Sen kokade vi kaffe och ringde runt till alla som skulle komma. Så började dom komma.
Dagens tema var musik. Vi ahde så att man spelade en låt och dom skulle svara på grågor om låtarna. Så var det mat. Blodbröd och fläsk tror jag det var. Jag fick skuffa den svåraste rullstolen. Den svängde bara hit och dit av sig själv. Krångligt i hissen. Men det gick bra.
Sen blev det typ snöstorm en stund. Sen var det fika och lite arbete på  datorn som dom visade mig. Så sittgymnastik. Sen skulle dom fika igen men jag fick sluta då sa dom och då var klockan halv 3.
Sen blev det en kort promenad på stan. Men det vart så kallt så jag gick till mammas jobb en stund.

Blev ett kortare inlägg för jag ska på core, men jag vet inte när den börjar..

Men vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: haha ja jätte kul xD ditt "jobb" tror jag att jag skulle behöva i några dagar för att få lite omväxling :D

2010-03-16 @ 16:04:20
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback