P diddy is back!

Hallå!!!!
gästbloggarN e tillbaka! Efter mycket väntan och förfråging , haha!
Jag har funderat och funderat legat vaken om nätterna (bokstavligt talat) och funderat över vad jag ska säge i detta inlägg.. För att vara helt ärlig så kom jag inte fram till någonting, fail.. Så jag improviserar lite kranna!
Det verkar vara ganska pop bland wannabe-kissie:n, wannabe fjollor/fjortisar (herregudars vad jag skulle kunna rabbla upp namn) att klaga på folk! Så nu tänker jag klaga på klagarna, ba håll tjäften! Jag menar det lönar ju inte sig speciellt mycket! Folk har ju för faaaan känslor!
Jävlar det satt djupt ;)
Nu till något konstigt och kanske inte lika viktigt, det beror väl på hur man ser på det.
Jag har kommit på om inte google och spindelharpan skulle finnas, så damn vad livet skulle vara tråkigt! Google och spindelharpan you're always in my heart<3 Inte riktigt men nästan ;)
Det var i lördags som jag införskaffa den nya new moon dvd! Jag säger bara så här, om du inte har sett filmen GÖR DET NU!!! Så tusans bra!!
Nej men det var det jag hade att säga för stundets ögonblick. Nu ska jag och min BFF Robert Pattinson, se på gårdagens Bella och Tyras show! Rob e lite nere för att han har hört att folk säga att han e ful. Jag förnekar detta jätte mycket, han kan lita på mig! Dagens människor ser ju så jäkla dåligt, jag har glasögon som gör att jag vet sanningen :D

Rob och jag en gång i tiden ;) hahah

Kommentarer
Postat av: neeeea och Milla

Hahahah vilken fin bild :D

2010-03-26 @ 17:31:06
URL: http://neeanea.blogg.se/
Postat av: Henrietta

hahaha fan va bra du är Ellen! :D så vacker bild ju!

2010-03-26 @ 17:40:18
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hahahahahhahahah xD ellen du skulle köra över kissie LÄTT om du hade en egen blogg xD (y)

2010-03-26 @ 17:45:13
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/
Postat av: ellen

haha ellen aka kissie överköraren ;D hahahahhaha jag gillar bilden skarpt mycket ;D

2010-03-26 @ 19:29:01
Postat av: Henrietta

Jo kör över hon snälla :D

2010-03-26 @ 20:42:11
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback