Onsdag idag

Och vi har varit till folkis. Det var inte så fint där nej. Men jag ska inte dit så. Men ímorron har vi hissa prov :(
Jag kan ingenting, därför ska jag nu fara till milla så vi kan öva tillsammans! För det är ju så tråkigt att vara själv och plugga på prov. Och virtas prov är svåra att öva på. För man vet aldrig vad som kommer för frågor.
På tyskan var vi tre stycken... Milla jag och simon. Vi hade  Anna-greta. Olyckligt nog så kan hon tyska så vi måste ha vanlig lektion..
Jag vet inte vad jag ska säga riktigt mera utom att jag inte längtar tills imorgon. Massor med läxor plus prov.

Men nu ska jag väl börja fara till Milla. Vi ska vara ute och öva tror jag :)


Kommentarer
Postat av: ellen

JAG FATTAR INGENTING AV PROVET!!1

2010-03-24 @ 17:04:50
Postat av: Henrietta

Int jag heller!! Jag vet tammefan inte hur det här ska gå!

2010-03-24 @ 20:04:52
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback