Mina kattor

Ålänningar... *tittar ut över er*   Nämen jag använder bara det jag lärt mig av Virta.
Mitt ansikte är torrt. Dags för ansiktsmask kanske. Men imorgon är det teater i alandica lekt 3-5. Skönt att missa timmar. Men annars har vi biologiläxa som jag måste läsa på nu.
Men jag ville nog bara säga godnatt, sov gott, dröm söta drömmar osv. :)


Sen var det en sak till. Jag brukar rita kattor. Men det finns en som jag är extra stolt över.
Berätta vad ni tycker. Ärligt. Från ert innersta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe :)

2010-03-01 @ 21:18:06
Postat av: Totte

hehe, den kissen som du ritade i mitt mattekompendie var bäst!

2010-03-01 @ 22:57:21
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: ellen

ÅLÄNNIGNAR!

den e ju jätte fin :D hihih

rita en till mig ?

2010-03-02 @ 15:56:11
Postat av: Henni

ellen: jag ska rita en till dig :D

2010-03-02 @ 16:36:31
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback