Läs

Haha nu kommer jag köra dagens händelse här!! :)
Jag var just ute med Linnea och Milla. Och då skulle Milla visa en låt till mig, som jag "hade skickat" åt henne.

Dagens händelse: eller historia kanske man ska kalla det. För det var en sak som Milla berätta. Linnea och Milla satt i bussen. Dom lyssnade på musik ur Millas telefon. Så började en låt. Milla tänkte amen den här verkar bra. Så satt dom där och sen kom refrängen. Det var Whatcha say med jason derulo, fast dom sjunger Russia's gay...
Milla skratta lite nervöst och kolla på Linnea. Linnea reagerade inte. Milla tänkte: men hon förstår säkert inte vad dom sjunger. Sen tänkte hon: men man kan ju säkert sjunga gay. Sen blev det brara värre och värre ord. Så sa dom men va är det här. Milla: DET VAR HENRIETTA SOM SKICKA DEN!

Men det är det inte. Jag hade aldrig hört den förut... -.- Men sen när jag hörde den så skratta jag tills så jag fick ont i magen och jjag kunde nte andas längra!! :D hahaha

HAHA!

Kommentarer
Postat av: Mikaelfredrikke

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-12-12 @ 07:55:51
URL: http://mikaelfredrikke.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback