Kort inlägg

Nu ska jag se på familjen annorlunda och städa. Jag ska vara snäll och lydig och duktig nu så kanske det lönar sig på fredag ;) Men jag tänker inte berätta vad det handlar om föräns det är säkert.

Men jag skulle bara berätta vad jag brukar göra. Jag brukar tvätta min morgonrock jävligt onödigt ofta :D
Bara därför att jag tycker att efter att den har tvättats så luktar den så himla gott och så är den mjuk! Men de försvinner tyvärr efter bara några dar. Så jag måste ju tvätta den ofta!
Brukar ni göra så?


Haha min morgonrock. Jag bjuder på att jag inte ser så pigg ut..

Kommentarer
Postat av: Torerica

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 15:47:56
URL: http://torerica.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback