Jobbigt

Har börjat lite smått att öva på hissa provet som är på torsdag. Egentligen vet jag inte hur man ska öva på det så jag tänker nog bara försöka läsa igenom det några gånger. Jag lär väl klara mig.
Men nu har jag bandage runt foten. Gick inge bra på coren med den. Kan vara något i lederna, senorna eller musklerna var vad mamma sa. Och sen sa hon att jag måste få i mig mjölk... Jag dricker ju inte mjölk så nu ska jag äta fil och ost och sånt varje dag. Jag tycker inte om fil och inte ost heller :(
Men det ska nog gå!

Den 17 april åker jag till stockholm igen :) Men jag har lovat mamma att hålla mig till detta:
- En jacka
- Ett par skor
- En väska
- En klänning
Och sen har jag bestämt själv att jag får köpa ett par byxor och en tröja!
Hahah detta kommer aldrig att gå.
Jag längtar massor!


Kommentarer
Postat av: Totte

Shopaholic!! :P

2010-03-23 @ 20:53:56
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: Milla

Är klänningen till Henrikas konfirmation kanske? :)

2010-03-24 @ 06:45:57
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: ellen

hoppas att foten blir bättre (:

ost e inte gott :( med mjölk e :D :D

2010-03-24 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback