Jag hatar historia prov

Jag kan ingenting! INGENTING! Vad kan man göra förutom att läsa det om och om igen och inte fattar man ändå.
Men jag har ju varit hos Milla. Vi satt först i en busskur och övade men sen gick vi in. Så läste jag 14 sidor med det viktigaste som Milla hade skrivit upp, det läste jag högt medan Milla satt och klippte en massa pappers djur till mig. Sen kunde alla djuren stå på varandra :)
Sen gick vi ut och det vart kallt. Men vi kom på att vi kunde ju filma lite filmer på skoj när vi ändå var ute. Jag klarade av att göra masken eller ormen eller vad fan det nu heter! Stolt är jag.
Sen for jag hem och nu har jag läst igenom provet en gång till.



Kommentarer
Postat av: ellen

fy fan för prov!

2010-03-25 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback