Isväder

Haha jag kände mig lite som en polar människa som bor på norraste delen av mount everest i NORR! Med min stora  feta vinterjacka som jag hade dragit upp över ansiktet och sen på med huvan. Man såg nog bara mina ögon. Plus mina fina varma korvbröd också. Sen måsta jag dra mig genom jättedjup snö för snöhögar har blåst över våran lilla väg till huset. jag trodde aldrig att jag skulle komma fram.

Men hörni! Har ni hört att det finns små små grodor som låter sig frysas ner under vintern? Deras hjärtan stannar och deras ögon blir till isbitar!
Jag är seriös. Jag såg det på tv.








Hejdå people

Kommentarer
Postat av: ellen

min svarta korvbröd e sönder :(((((!!!!!!!

just nu ser jag inget ljus att det kommer sommar NÅGONSIN :(!!!!!!

2010-03-04 @ 18:28:32
Postat av: Henni

NOOOOOOO!!!! :'(

Alla borde få ha hela och fina korvbröd..

2010-03-05 @ 14:55:18
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback