Inte så aktiv

Hej hörni! Idag har jag inte bloggat på hela dagen förrän nu. Men när jag kom hem från skolan så satt jag bara och pratade med mamma i flera timmar så jag glömde bort tiden. Men sen ringde Milla och sa att jag skulle komma till skolan, alltså lågstadieskolan som jag bor nära. Så jag gick dit och Milla kom dit med sin moppe som hon har fått igång. Vi övade på prov. Sen messade Linnea och frågade om hon kunde komma till Milla. Men vi var ju i näfsby. Men jag gick hem och fick skjuts till Kattby av mamma. Så var vi där med Linnea :)
Inte blev det mycket öva på prov. Men jag ska lära mig alla ord nu ikväll och gramatiken är väl ganska lätt så det borde gå bra eftersom vi inte har några andra läxor tills imorgon.

Men i skolan idag så var det någon elev från vårdinstitutet som kom och föreläste om hur det var att leva med en pojkvän som knarkade. Det var jätteintressant. Men det lät som om hon bara hade knarkar vänner. Så jaag blev ganska förvånad över hur många det finns på Åland som knarkar!
Men hon var jätteduktig :)

Sen sista timmen då killarna var och lyssnade på henne så hade vi historia och virta var jätterolig :D Vi gjorde några frågor som några killar före oss hade gjort till oss. Det var frågor om vinterkriget. Milla och jag fick frågan: VAD ÄR MENINGEN MED LIVET..........
Sen gjorde vi hänggubbe med virta också.

Det här blev ett långt och ganska tråkigt inlägg. Men jag måste ju berätta vad jag har sysslat med idag!
Nu ska jag öva på ORD som vi har massor av till provet. Det är ju bara ord!
Godnatt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback