Hemma

Hallå! Nu är jag hemma och har lite tråkigt. Haha såg just på ett pogram om såna vildgrisar som bor i skogen. Bruna med ränder på sig och raka knorrar.
Men nu funkar min tv igen! :) Yes då kan jag se på House ikväll.

Ja men vi var ju på teater idag. Och när dom hade spelat en stund skrek hondär ena människan; Nej nu måste vi avbryta här för dom sitter bara och pratar här framme och då kan jag inte spela teater!!  o_O
Sen måste vi vänta och hondär höll på att skrika att det var doms som pratas fel...
Sen var alla rädda för hon.
Teatern handla om en som hade föräldrar som drack och sånt och sen vann hon en medalj.

Sen spelade vi volleyboll några minuter när vi kom tillbaka till skolan.

Det var väl ungefär det.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: ellen

jag ska oxå se på HOUSE

vad bra du beskrev teater + att den sög..

var vildgrisarna söta ?

2010-03-02 @ 19:00:34
Postat av: Henni

OMG grisarna var helt underbara! Knorrarna var raka! jag vill ha såna hemma! :)



House är bäst!

2010-03-02 @ 19:47:33
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: Totte

raka knorrar xD

2010-03-02 @ 23:28:06
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback