Har lite tråkigt

Hej, jag sitter här och har lite lagom tråkigt. Men jag håller på att ordna en sak. Som inte gick!! :(
Men nu har jag kommit på ett annat sätt, så det kanske ordnar sig iallafall! För att jag är så smart ;) Fast nä det var mammas ide...
Men det visar sig om några dagar.
Asså nu ska jag försöka sluta med alla saker som ni blir nyfikna på! Nä men det är inge kul. Inge som ni tycker är kul..
Men jag måste prata med pappa om lite saker, så jag borde åka dit någon dag.

Ikväll är det melodifestivalen. Vem tror ni att vinner?
Och vad ska ni andra göra idag?


Kommentarer
Postat av: ellen

jag dör av nyfikenhet..

2010-03-13 @ 13:48:45
Postat av: Henni

ja men du vågar int erkänna det -.-

2010-03-13 @ 14:03:58
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: ellen

haha, ;D

2010-03-13 @ 15:51:35
Postat av: Totte

jag hoppas att Salem Al Fakir vinner

2010-03-13 @ 17:39:23
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback