Godmorgon!

Jag vaknade klockan 8!! Tidigt ju för att vara jag! Men nu är jag hos pappa. Han har ansökt om lägenheten vi var och kollade på förut om ni minns! Så får se nu om vi börjar flytta här snart :D

Jag måste bara berätta en sak vad jag såg på tv just! Det var en stor svart hund som gick och så släpade han på en chihuahua! Alltså han hade chihuahuans svans i munnen och så släpade han runt på den!!! xD
Och den bara åkte! hahahahah jag skratta så jag dog nästan!

Millas blogg har hon lagt upp massa gamla bilder så jag blev också sugen på att göra det!!


Milla och jag :D Detta var i somras!


När vi var med Totte och Ellen :D


Ellen Ellen Ellen!


Milla på Kloten-resan! Vi måsta köpa massor med godis för vi fick inte så mycket
mat så alla typ levde på godis, chips och läsk hela resan xD


Här var jag då. Vi hade just klättrat!

Detta var ju kul!
Blir kanske fler sen då. Men hejdå!


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja när vi måsta leva på godis! Och då i somras när vi va me Ellen o Totte så hade Ellen inte fyllt 15 änu! Haha så hon hade ingen moppe! :D

2010-03-06 @ 08:36:39
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: ellen

jätte kul milla... men vilka minnen (y) hoppas att ni får längenheten :D

2010-03-06 @ 16:49:21
Postat av: Milla

Min lilla pyttetofs! Haha! Tur att den har växt sig större!

2010-03-07 @ 08:37:12
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: Henni

Haha ja dalmanstoffsen! :D

2010-03-07 @ 09:17:30
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback