Funderar

Sitter här och funderar om det var något vettigt jag skulle skriva. Kanske hinner se ett avsnitt av gossip girl innan jag går och lägger mig, för inga läxor till imorgon. Inga läxor till hela veckan :)
Antagligen var det inget jag skulle skriva. Iallafall inget vettigt. Jag menar, hur ofta kommer det något vettigt ur min käft..
Ni kanske blir uttråkade av att jag bara kastar ut en massa inlägg hela tiden. Men jag tycker att det är så kul jöh :)
Fast jag hatar hur min blogg ser ut. Måste man ha photoshop för detta eller?
Jag ska fråga Linnea snällt om hon kan ta en bild på mig till headern någon dag då hon kan ta hem sin nya kamera!

Jag vill bli rik och fara till London och köpa en väska för typ 20 000 kr. Eller hur ellen?
Äh nu ska jag sluta prata om ingenting, och dra till sängen och glo på gossip girl.

Godnatt alla fina!

Kommentarer
Postat av: ellen

gossip gril <3

vi ska ha det fettskönt i London och i Paris ;D

2010-03-15 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback