Fredag

Äntligen är man ledig hörni!
Men idag lekte vi kurragömma i skolan :D Ja man får vara lite barnslig ibland! Först räknade ellen och sandra, och milla, elin, fanny och jag skulle gömma oss. Men dom hittade alla ganska snabbt. Sen var det min och Millas tur att räkna. Och vi hittade Elin och Fanny ganska snabbt. Men Ellen och Sandra var borta!!! Vi letade och letade men sen orkade vi inte mer och så började lektionen. Så vi ba: ÄÄÄÄh.
Men sen fick vi dålig samvete ifall dom skulle komma försent så vi sprang och letade igen. Då hade dom kommit fram för dom palla inte sitta och trycka längre! :D

Sen skulle vi göra något i bildkonsten så jag skärde mig 3 gånger.

Men nu vet jag inte om jag ska orka fara till pappa eller inte. Den som lever får se helt enkelt.
Hejrå

Kommentarer
Postat av: ellen

fy tusan ;D det var så jäkla roligt! Vi visste att ni inte skulle hitta oss och att ni skulle sluta leta :D HAHA

2010-03-05 @ 18:18:01
Postat av: Milla

Ja de va kul de! :D Men är du hos din pappa nu då?

2010-03-05 @ 19:01:45
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback