Fredag

Hej! Nu har jag kommit hem från stan. Har varit till trobergshemmet, min praoplats som jag kommer att vara på hela nästa vecka. Jag skulle kolla så jag visste vart jag ska gå och sånt. Hon som jag ska vara med var jätte trevlig!
Jag älskar när man kan göra gamla människor glada bara genom att ta dem i handen och le mot dem! Man blir så glad när man ser hur glada dom blir! Min mamma är jättebra med alla gamla. Hon är alltid så glad och trevlig och hälsar på alla och är så snäll mot dom.

Det var riktigt mysigt där tycker jag.
Alla gamla säger alltid att jag har ett vackert namn :) hih

Men ni kanske är nyfikna på vad jag skulle göra idag. Jag har gjort det, men jag ska inte avslöja ännu för det är inte klart än. HA

Men idag ska vi  äta tacos, mums! :)

Okej, men idag på fysiken hade vi Kent.
Elin: Är du förlovad?
Kent: Ser du någon ring på min vänstra ringfinger?
Elin: Näää
Kent: jag har ju min på höger. Då är man inte gift eller förlovad.
Conrad: men om man har den på tummen då?
Kent: A då.. då är man bara cool.

Hahahaha xD


Kommentarer
Postat av: Milla

Men det var ju inte Conrad som sa det! Det var ju Elin K ju! Haha! Conrad sa bara det där med tummen :)

2010-03-12 @ 17:10:51
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: ellen

håller med milla ;D

du kommer få så trevligt på din prao :D

2010-03-12 @ 19:07:19
Postat av: Henni

ok nu blev det rätt tror jag!

2010-03-12 @ 21:20:42
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback