Fatcamp

Nu ska jag skriva lite efter Ellens debut här som gästbloggare hos mig :)

Fatcamp alltså som jag, Totte och Ellen ska börja med, det börjar på fredag. Lite tips skulle inte vara helt fel. På hur man ska äta och träna osv. Jag tänkte godis och chips strejka. Men jag litar inte riktigt på migg själv.. Men jag ska göra mitt bästa. Sen vet jag väl inte annat. Några tips?

På fredag ska jag till staden. Någon som vill komma med? Kanske tar en promenad i stan då för att komma igång :) Men inte om jag är ensam.
Ha en fin måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: ellen

jag kan komma med :) och ta kameran med :D

2010-03-22 @ 18:58:59
Postat av: Milla

Jag o Linnéa ska till stan på fredag :) Vi kan vara me dig då

2010-03-22 @ 21:04:10
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Jaa! :) Men Milla att var va den där vägen som vi gick på promenad på förut? Va den där vi lilla holmen?

2010-03-23 @ 06:47:59
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback