Dagens funderingar

hallå, jag e tillbaka! ;)
Jag sitter här framför datan med Nero som sover på mina fötter :) Han e så gullig så!
Nerosen e blev tre i februari. Tänk om man skulle vara tre igen, vilket liv! Eller typ fem, det skulle vara perfekt! Ens största promblem skulle vara när man ska välja gummistävlar! Vara på dagis och sen när man kommer hem sitter man och leker med dockor. Okej, dags att komma tillbaka till verkligen? Öh jag tror väl så. Idag har det väl inte hänt så mycket och mycket kommer inte att hända heller.. eller jo för faaaaaaan! Här sitter jag och ljuger! Det har ju kommit ett nytt 2½ men avsnitt!! Herregudars vad det e bra! Jake e ju bara för cool! ;) Eller jag vet inte om det har kommit :o här sitter jag och försäger mig!! Oj oj oj, inte alls bra för bloggkariären... haha!
Men iaf så det e bara för jäkla roligt i ett avsnitt när Jake ska uppmuntra Charlie
Han ba: There's  two muffin sitting side by side in the oven,
one of the muffin says to the other: Oboy!  hot in here!
and the other says: OMG! A talking muffin!
Det var väl allt för mig för den här gången, see u!


Kommentarer
Postat av: Henrietta

hhaha vad härligt ellen! :)

2010-03-30 @ 16:05:07
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: ellen

jag e ju tråkig idag :(

2010-03-30 @ 18:30:04
Postat av: Henrietta

Neejdå! Men jag är tråkig nuförtiden däremot :(

2010-03-30 @ 19:55:44
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback