Dagen

Dagen har väl varit ganska tråkigt. Men jag var till stan och fick glans mousse från tresemme! :) Då blev jag glad.
Jag sitter lite och funderar på vad jagg ska göra på projektveckan. Jag vill göra om mitt rum men jag får inte göra det för mamma! :(
Så har någon några andra ideer? Vad ska ni göra?
Om någon annan inte heller vet så kan vi ju göra något tillsammans!
Men jaja imorgon har vi matteprov. Matte är det värsta ämnet att ha prov i. Sen kommer nog typ hissa. För jag är inte jättebra på matte så det kan gå hur som helst för mig. Jag har fått allt från 7-10 i matteproven i högstadiet... Så jag vet aldrig vad jag ska få :/

Men imorgon är det sista dagen i skolan innan påsklovet och jag är så glad för det :)


Tresemme har absolut dom bästa hårprodukterna enligt mig!

Nu ringde Milla och ville att jag skulle komma och öva på matteprov med henne, så jag drar dit.
Ha det fint


Kommentarer
Postat av: ellen

jag ska sy en massa, överrakning!!!!

2010-03-31 @ 18:00:15
Postat av: Henrietta

ja men du är ju så bra på att sy! Jag är ju inte bra på något så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på :)

2010-03-31 @ 19:59:21
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback