Bilder från kvällen

Här kommer lite bilder från kvällen med Ellen, Totte och Milla :)
Vissa är svartvita och vissa är vanliga. För det blev så.


Milla


Totte och Ellen


Jag


Hahah fråga inte vad detta handlade om!


Värsta rockstar


Jag, Totte och Milla


Ja, och sen när jag hade fört ner alla till vägen så när alla hade blivit hämtade så måsta jag gå hem helt ensam och det var typ kolsvart! Det var skitläskigt men jag kom på att jag skiter i vem som ser och hör men jag sjunger whatcha say så är det inte lika läskigt :) Det funkade!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag skulle nog oxå ha varit lite rädd :D hih

2010-03-28 @ 11:49:08
Postat av: Henrietta

ja men efter allt ni höll på och berätta så :S

2010-03-28 @ 15:08:14
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback