040310

Tja bloggen.. Nu har jag just kommit hem från skolan. Sitter här och tänker att på lördag ska jag kollla på
World trade center. Har sett den förut någon gång också. Men den är bra.
Idag fick jag låna första säsongen av Gossip Girl av Ellen :) Så ska säkert ägna helgen åt att kolla på den. Ska kanske börja redan ikväll.
Skönt med fredag imorgon. Bildkonst två timmar. Då ska jag rita på Ellens pärm något fint för att jag fick låna filmen.

AAAAAH just trodde jag min klocka var död för den sekundvisarn rörde sig inte på jätte länge!! Men det kändes som något lättade fråån mig när den började igen. Den fick nog bara en spasm.


Kommentarer
Postat av: ellen

hihhi du e bara en så snäll hjärtegull :)

ha det gött!

2010-03-04 @ 18:26:06
Postat av: Anonym

:D

2010-03-05 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback