Tisdag

Idag tycker jag att jag har varit riktigt duktig! Igår gick jag och lade mig tidigt. Imorse steg jag upp 8, for ut och joggade 3 km. Sen hem och duscha, äta en rejäl frukost och sen kaffe. Sen iväg till kiosken och jobba.
Jag har varit riktigt pigg idag faktiskt! För jag har varit ganska så trött och slut nu i några dagar. Men nu blir det ändring på det!
Annars idag så fick Kristoffer och jag veta en överraskning av hans mamma och Robert! Vi ska på kryssning på fredag med Birka Paradise till Visby på Gotland!! :D
Jag har aldrig varit till Gotland förut. Det var en jättebra överraskning. Då ska vi bara ta det lugnt, det kommer bli så skönt :)

Nej nu måste jag gå och lägga mig! Gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: Milla

Och ni bara: åååå! Vi måste jobba varje dag!!

Men så är ni lediga varje helg, haha :D

2010-07-07 @ 15:54:08
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback