Solen skiner alltid över Möckelö

Hej på er! Idag har jag varit ledig. Så himla skönt har det varit. Imorse när jag vaknade blev jag jätteledsen. För det var helt mulet och tråkigt väder. För det var tänkt att vi skulle fara till Möckelö och sola. Jag har inte fått sola på hela sommaren. Så fatta hur ledsen jag blev!
Men mamma sa att vi åker till stan då. Så gjorde  vi det och när vi åkte förbi möckelö så sken solen där! Så efter att vi varit till stan så åkte vi dit. Jag var där i nästan 4 timmar. Men jag brände mig såklart. Fast jag struntade i det, för vem vet när jag får chansen att sola nästa gång. Man måste ju passa på.




Mobilbilder.

Nu på kvällen for jag ut och cyklade i nästan en timme. Sen cyklade jag och Henrika till Öra kiosk och hängde där och köpte glass av Louise och Robert.
När vi cyklade hem åkte vi till pappa en stund först och pratade med han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback