Ska vi tro på regn?

Nu ser det lite ut att bli regn ute faktiskt. Jag vet inte varför men jag vill verkligen att det ska börja regna. Och kanske åska lite också. Fast inte efter klockan 8 ikväll fram tills söndag... Jag kommer nämligen att bo helt ensam då. Alla tänker åka ifrån mig... Nej men jag skulle få vara hos pappa men det är mitt eget val att stanna hos mamma.
Fast om det åskar så då vet jag inte vad jag gör! Jag är livrädd för åska. För några år sedan så älskade jag när det åskade, men sen dess har det hänt flera saker som gjort mig riktigt rädd.

Men på tal om annat så har jag färgat håret också. Ljusbrunt/mörkblond, det får ni tolka som ni vill, men jag tycker mer att det är ljusbrunt. Fast jag tänker inte lägga upp någon bild just nu, för mitt hår ser för jävligt ut.
Men anledningen är att jag inte vill hålla på och färga håret blont pga utväxten. Så nu ska jag låta det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback