Stressad

Sitter här och är stressad och vet inte riktigt var jag ska börja... Jag har ett fysik projekt som ska in på fredag, och jag har hur mycket som helst kvar på det :( Plus att jag inte hinner göra så mycket på det imorgon. För jag har utvecklingssamtal med min lärare efter skolan och sen måst jag följa med min syster till fysioterapeuten..
Så jag har ingen aning hur detta ska gå!
Och imorgon har vi rellaförhör, men det är väl inte så farligt svårt så.
Har varit hos Milla nu på kvällen också, det var väl meningen att vi skule föra fy projektet men det finns ju annat som är så mycket roligare än det :P
Näe nu ska jag nog ta och börja göra något, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback