Gamla filmer

Hahahaha sitter just nu och skrattar så jag dör åt en massa filmer som Milla och jag har filmat typ hela sommarn! haha
Jag mindes inte vissa av dom så det är så himla kul att se på! xD
Vi var ganska galna :D

I en slår jag käften i en planka och efter ett tag svullnar läpparna upp och blir skitstora så att jag knappt kan prata. Så sjunger vi oa hela natten... låter bra. Och så sjunger vi the boys are back..
 sen pratar vi om någon oskar.. Minns inte vem, det var..
I en heter jag kicki och milla heter magnus, och milla "magnus" stjäl min pojkvän ...
Sen ska vi ha ett allvarligt snack.. om mobbning.. det spårar ur rejält till slut xD
I en sitter vi på vägkanten med benen ner i diket, sen går det en kärring bakom oss och vi gallskriker!

I en klättrar milla ner i en soptunna...
Och så håller vi på med massa filmer om en president och en slav eller nåt..
osv.........

Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha! xD

2010-02-23 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback