Fredag

Och sista dagen innnan sportlov! Ska bli hur skönt som helst. Jag hann förrästen klart med projrktet igår! jippi :D
Men vet inte alls om det är bra skrivet!
Jo jag vet att min blogg är tråkig utan bilder och allt men lugn bara för det kommer! När jag har tid allså.
Men i morgon bär det av till Stockholm! Ska bli hur kul som helst, plus att jag är i stort behov av nya kläder.
Och jag har massa pengar också :D Antagligen tack vare min fina spargris som jag fick av Ellen och Totte till födelsedagspresent :)
Det blev inget långt inlägg dethär :P
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Linnèa

kanske se på båten då!? ;D <333

Hoppas du får det kul.

2010-02-19 @ 06:29:32
URL: http://neeeaneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback