Dyr i drift

Pappa sa till mig just : Du är dyr i drift du, plågar mitt konto hela tiden!
hahaha ;D

Juu men vi kom just hem efter att ha tittat på en lägenhet, men vi hann inte till huset, så vi får se. Men lägenheten var riktigt fin. Skulle jag ha haft kamera så kunde jag ha lagt upp bilder, men nej.
Pappa vart helt salig när han såg köket iallafall -.-
Fast det värsta är att om vi tar den så måste jag och min syster dela rum, fast det är också lite kul ibland.

Anledningen till att kontot plågas kan vara att jag idag fick massa hårprodukter från tresemme'.
Det tyckte jag att var snällt av honom eftersom de inte är så billiga! :D

+ några andra :)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja ja tycker också att du e dyr i drift!! Hehe :D

Men ja såg att du hade köpt en jeansskjorta :) Fin :) Men hur länge tar de egentligen att ladda upp bilder på de andra kläderna?? Ja har väntat hela dan på att få se va du har köpt!!!

2010-02-22 @ 15:39:38
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback