Dags att byta bostad?

Ja, idag har vi varit till stan och handlat, jag fick nytt shampo och hårinpackning. Men vi måste nog fara imorgon igen , för mitt balsam är ju såklart slut också!
Mm nu är det dags att laga mat, köttbullar, om jag inte är helt efterbliven..
Det var ju meningen att jag skulle till mamma och hämta kameran och kamerasladden, men det glömde jag ju förstås. Så jag får väl använda webbcammen iställer.
Ja och efter maten blir det spännande eftersom vi ska fara och kolla på ny lägenhet, och till och med ett hus ska vi kolla på! :D
Yepp, hoppas verkligen vi kan flytta snart, att flytta är något av det roligaste jag vet!

Haha just nu sitter min syster och sjunger att hon vill bo i en sallad xD !!

Nej men nu ska jag gå och äta. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Milla

Å va spännande att se på lägenheter! Hoppas ni hittar nåt passligt :)

2010-02-22 @ 14:24:44
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: rebecka

till vilken kommun skulle ni flytta till isf? :D



tycker också det är kul att flytta (har gjort det ca 4ggr?) men nu har vi byggt eget hus så nu vill jag inte flytta förrän jag är 18 :p

2010-02-22 @ 15:31:20
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback