Att laga te

Jag ville ha mitt te.  Så jag lagade te i mikron. Ja för här hörni gott folk, har vi inga vattenkokare. Varför ha det när man har mikro. Nä men sen har vi inga tekoppar. Jag tog en kaffekopp.. I mikron blev vattnet varmt.. nej ljummet. Sen la jag i tepåsen, efter ett tag kom det upp massa vita saker till ytan.. Jag tänkte att det kan aldrig vara bra. Sen smaka jag och smaken ska vi inte ens prata om...

Pappa ser på matchen -.- jag skulle komma och säga nåt till han men han ba : ta det lugnt nu! tyst nu!
så int orkar ja kommunicera med han nu heller.

Nu är jag trött! Hörni tidigt opp imorron och se på finland-tjeckien! Börjar klockan 5 på morgonen! Så vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback