Äntligen hemma

Nu har  jag äntligen kommit hem. Utvecklingssamtalet var bra, bara bra  saker sades (Y). Ja och sen in till stan snabbt en runda, fick pengar av mamma så jag köpte en bok, medan jag väntade på att min syster skulle bli klar. Sen åkte vi hem. Nu har jag stresslagat mat. Fick bli nudlar allså, snabbt och enkelt. Sen sätta sig ner vid datorn och börja skriva!
En dag kvar nu till sportlovet! Kommer bli otroligt skönt :)
Men jag skriver snart igen. Måste ju ha något att göra medan jag skriver projektet bara för att det kommer bli sååå tråkigt!
Hejdå


Kommentarer
Postat av: rebecka

nudlar is tha skieet :D

2010-02-18 @ 17:51:04
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback