Vem var det?

Det vet ingen eftersom när telefonen ringer i vårt hus så kan det vara så att ingen svarar eftersom ingen orkar. Vilket hände för en stund sen. Ja och nu är klockan mycket igen och snart är det helg igen!

Idag spelade vi volleyboll på idrotten och vi hade något proffs där från Australien som höll timmarna så det vart 2 idrottstimmar som gick på engelska. Det var iallafall riktigt roligt.

Annars har jag inget mer att berätta tror jag. Nä för nu ska jag duscha. Man borde alltid gå i skolan 4 dagar i veckan. Dusch-dagarna delar upp sig så jämt och fint då :)

Är så jävla sugen på att hitta på något roligt i helgen men alla är ju upptagna.. Fast på fredag ska jag hänga med mina favoritflickor. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback