Tisdag!

Blä, en lång skoldag. Men kort vecka kommer detta att bli! Och ikväll kommer House och just nu sitter jag och planerar helgen med Linnea på fb. På lördagen ska jag över till SWE. Följer bara med och handlar mat på skoj. Dah det är ju ganska mysigt. Vi ska handla inför julen.

Imorgon har jag rätt så chill dag. Har idrott och då ska vi väl träna inför volley-boll turneringen. Och så biologi och det är kul och sen även matte med Jonny och det är.. ja jag vet inte vad jag ska säga riktigt.
Hehe vi hörs!


Några dagar gammal bild. Ska man satsa på mörkt hår är dagens tanke?


Kommentarer
Postat av: Noahmaria

Enjoy your website very much. Good job!

2011-04-05 @ 21:43:12
URL: http://noahmaria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback