SOVA

Just var jag och duschade en sväng. Det gick fortare än vanligt. Jag har fått lön och ska så fort som möjligt springa ner till avancia och fixa mitt kort! Jessus vad jag har längtat!
Idag var jag och fixade papprena för studiestöd. Så i februari tror jag att jag får det första gången.

Idag började jag ju 10 och hade idrott. Vi dansade! Roligaste idrottstimmarna hittills! Det var sjukt kul.
Jag åt lunch med mamma på pepparkvarnen och så köpte vi böcker och sånt.
Och sedan gick jag tillbaka till infon. Studiehandledarn berättade om studentproven.

Nu har jag inte riktigt koll på vad jag har för timmar imorgon eftersom många lärare kommer vara borta men det ordnar sig.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback