Juldagsmys

Tjena! Har haft en lugn och skön och supermysig juldag! Var till Milla en liten stund på dagen och vi bestämde oss för att på tisdag bär det av mot Stockholms mellandagsrea! Härligt. Efter det bar det av till pappa. Hah bortskämd som jag är bad jag honom komma och hämta mig med bilen från Milla. Typ 100 meter men ändå.
Ja, hos pappa fick jag lite mera julklappar bland annat en rosa spikmatta! Ja och så åt vi julmat.

Yes men hörnini nu på kvällen har jag legat i badet i timmatal! Har haft det dömysigt med ansiktsmask och massa fina saker som jag fick av Milla och Linnea i julklapp. Provade en självvärmande vaniljmask. När man smetade den i ansiktet blev den kokhet! Jäkligt nice! Ska införskaffa flera nu på tisdag.

Nu ligger jag i min nybäddade säng bland mina nya silkeslakan och mina många kuddar som nu, hör och häpna, har fått tillökning. Har numera 6 kuddar.

Mysfaktorn är skyhög!!



Allt detta fick jag av mina underbara vänner Linnea och Milla. Allt låg i en korg bland massa godis.
Jag dog typ för det var så fint gjort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback