Jag vill sova

Jag dör av trötthet just nu. Inte bra i juldagarna när alla kanaler vissar massa filmer hela nätterna. Men idag har Milla vart här och vi har fixat lite grejer. Blir Stockholm på onsdag verkar det som nu. Haha vi ändrar oss hela tiden.

Men nu har jag inget att göra igen. Snacka om att man blir rastlös av att ligga hemma hela dagarna. Men gud vad jag älskar jullov!

Tänkte passa på att visa er vad jag gav min syster i julklapp.




Var inte det lättaste att få ihop buren men efter ett bra tag fick vi ihop den.

Inga bra bilder men ni får nöja er med der nu. Om ni undrar vad hamstern heter så får man i princip kalla den vad man vill. Haha! Den har ett antal namn. Den är helt underbart gullig!


Kommentarer
Postat av: Henrika

Mulle <3

2010-12-26 @ 18:43:32
Postat av: Totte

Ni kunde ha köpt vår gammla bur för den är exakt likadan haha

2010-12-27 @ 10:12:17
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback